My Daughter's Blog

Jumaat, 8 Julai 2011

JOM LAYAN SEMBANG KOSONG 37-Tarikan Industri Perwaletan

Kadar kejayaan projek perusahaan penternakkan walit paling baik pun diantara 20-50% sahaja yang berjaya. Ini bermakna ada kemungkinan 80% hingga 70% dari para pengusaha boleh berhadapan dengan kegagalan..JOM LAYAN- 20% JAYA / 80% GAGAL. Walaupun begitu, masih ramai dan belum kelewatan lagi mahu menceburi bidang ini. Kerajaan pun menggalakkan pelaburan dibidang ini, salah satu initiatifnya ialah melalui pemberian pinjaman diAgro Bank-JOM LAYAN -Agro Bank Skim MIkro Kredit. Kadarnya adalah agak menarik........tetapi agak cepat kehausan dananya.
Tentu ada yang tertanya mengapa ramai yang tertarik........Jom layan artikel 5.3 digambar bawah(Disedut dari tulisan sesaorang yang berpengalaman didalam dunia perwaletan - Dr Azizol. (Maklum juga kepada komen  www.teknologi walet. blogspot.com dibawah ini untuk ketepatan data) Kita berterima kasih kepada beliau. Seterusnya bacalah artikel beliau yang lain..... Keperluan untuk networking.....

Anda ingin diberi peluang menjadi jutawan.? Industri inilah peluangnya, agaknya.

Apa lagi baiknya, jom layan  artikel 3.3 tulisan Dr Azizol juga.




Apa pun semuanya pilihan anda......

Mengambil cara-cara member ganu kite, saya ingin mengajak kawan-kawan utamanya yang telah berjaya didalam bidang ini, sekurang-kurang secara informal, berNETWORKING, atau berkongsi maklumat seadanya, agar sama-sama maju didalam bidang ini. Saranan Dr Azizol didalam artikelnya juga diambil kira.

2 ulasan:

  1. itu data 3 tahun lalu sekarang sudah ramai yang tungggang terbalik dalam industri ini.

    BalasPadam
  2. Terima kasih atas maklumat itu, pembaca harap maklum.........:)

    BalasPadam