My Daughter's Blog

Sabtu, 25 Jun 2011

JOM LAYAN SEMBANG KOSONG 25- Mari main lukis lukis

Saorang pembaca telah menghantar permintaan untuk sesi  Mari main lukis lukis sebuah RBW 20kaki x 20 kaki dengan 3 tingkat. Tingkat satu adalah untuk kedai. Didalam kasus 20kaki x 20 kaki dengan 2 tingkat RBW , saya perlu mendapatkan masukan dari En Azman, En Wan dan pakar-pakar yang lain agar aturan dalaman nya sesuai untuk pertumbuhan walit yang memberangsangkan. Apa pun saya kongsikan untuk memulakan cerita.......cuma saya agak kurang selesa dengan dimensi yang dipinta. Jom Layan... maaf kalau tidak sesuai. Maksud saya menanda lukisan tersebut agar senang untuk dikomen... Diharap yang berminat mendapat munafaat dari input kawan-kawan ini.


 Gambar hiasan 1

Gambar hiasan 2

Moga walit datang berduyun-duyun keRBW kita.

4 ulasan:

  1. saya perlu mendapatkan masukan dari En Azman:

    Aslamualaikum Bro.

    Saya hantar lakaran rumah kedai 20X30 U lakar balik boleh tak. U buat lakaran 2,3 dan 4 tingkat. Check my blog

    Tajuk Rumah Kedai. www.ibnuwalet.wordpress.com

    BalasPadam
  2. salam
    shariff
    mohon dihantar maklumat diri untuk urusan pendaftaran koperasi. kuota 40 orang diperlukan. jika berminat. sila lihat posting pak din hari ini...tq

    BalasPadam
  3. OK Pak Din, kena buat selalu...:)

    BalasPadam